הנחיות בריאות ובטיחות

חשוב להקפיד על הנחיות בריאות שיהפכו את המרוץ למהנה ובטוח:
  1. יש לשמור על צריכת נוזלים מספקת לאורך היממה שלפני המרוץ על מנת לשמר מצב רווי. יש לשתות גם ללא תחושת צמא.
  2. הקפידו על שנת לילה מלאה וטובה של לפחות 7    שעות בלילה שלפני המרוץ
  3. במהלך הריצה יש לשתות בתדירות של 15-20 דקות בכמות של 1-2 כוסות מים. 
    יש להקפיד לשתות בכל נקודות השתייה. את המים שלא שתיתם, שפכו על גופכם.
  4. אל תתחרו מעבר ליכולות ולמוכנות האישית שלכם. אם הרגשתם לא טוב, או הייתם חולים ביום המרוץ או ביום שלפניו- הימנעו מהשתתפות
  5. לאורך הציר יהיו פרוסים כוחות אבטחה ורפואה רבים. אם אתם חשים ברע במהלך המרוץ יש לעצור או לעבור להליכה ולנסות להתאושש. אם אתם עדיין חשים ברע, פנו לפרמדיקים שיהיו פרושים לאורך המסלול.
  6.   יש לתכנן החזרת המלחים שאובדים בזיעה על ידי צריכת משקה איזוטוני/כדורי מלח במהלך המרוץ.
זכרו, בריאותכם מעל הכול!
שותפים לדרךמשרד התרבות והספורטהרשות לפיתוח הנגבקקהפועל
99FM
כפיים